Thursday, November 1, 2012

Dumma handled

Så jag joggade en runda i morse..
När jag precis var klar med rundan och skulle ta fram nyckeln hem kände jag att det ilade till i handleden.
Konstigt tänkte jag, men försökte att ignorera det hela.
Under dagen har det tyvärr inte blivit bättre, bortsett från när jag satte mig i bastun :P
Det här betyder såklart att det inte blev någon klättring idag. Istället blev det lite bålträning och så hoppas jag att det känns bättre till imorn så jag får klättra igen! :)


NEJ, det är inte så illa som det ser ut. Jag har värmelappar på som förhoppningsvis mjukar upp leder, senor och muskler. Jag satte de på båda sidorna av handleden och för att de skulle stanna kvar var jag tvungen att tejpa fast dom :D
Nu värmer och kyler de om vart annat och det är riktigt skönt! 

No comments:

Post a Comment