Sunday, November 4, 2012

Veckans träning!

I torsdags fick jag ju väldigt snabbt väldigt ont i handleden.. Det tog lite tid men till slut kom jag på vad det kom ifrån. Jag hade halva onsdagen suttit och sytt och täljt - något jag inte är van vid. Och det resulterade i en riktigt ordentlig träningsvärk och lite svullna muskler i handen och handleden.

I fredags hade jag inte alls lika ont i handleden när jag vaknade och bestämde mig för att åka till Uppsala och klättra på 50 upp, vilket var ett bra val!
Många roliga problem och massa människor :)
Handleden kändes inte heller när jag klättrade, blev snarare bättre av klättringen! *phiuu*
Synd bara att jag, och Emma, gjorde illa oss på första problemet bara.. haha

Lördag vart en vilodag och idag åkte jag och klättrade lite lugnt på K2 med Emma. Skönt att få röra på sig :)

Veckans träningar kommer förhoppningsvis se ut enligt följande:
                         Morgon                       Kväll                         Hall
Måndag              Jogga                          Bål och klättring       Telefonplan
Tisdag                Ben                             Klättring                   Telefonplan
Onsdag              Jogga                           Klättring                   Telefonplan
Torsdag             Bål
Fredag               Jogga (ev lördag)         50 FRESH!!            Solna
Lördag                                                   Ben och ev klättring Uppsala
Söndag                                                   Fri klättring              Uppsala

Ser fram emot en sjysst träningsvecka som förhoppningsvis inte blir allt för hård. Jag ska ju trots allt börja vänja mig in vid mycket träning och inte köra på som att jag är van vid mycket träning.
Det här betyder att två pass i veckan kommer vara hårda (tis och fredag blir det nog den här veckan), medan 2 ska vara på medel nivå, och sedan har jag 2 fria pass som ska vara väldigt korta.

Hoppas det blir en bra vecka! =)

1 comment: