Sunday, March 3, 2013

50 upp och helg!

I fredags åkte jag tillsammans med Emma och Carro till Klättercentret Uppsala.
Det var "50 upp" vilket betydde massa roliga människor och ännu mer grymma problem! =)

Jag klättrade så mycket jag kände att jag orkade med utan att bli trött, lätt som hårt, och när jag räknade ihop problemen landade det på totalt 40 st!
Kul, det kändes inte alls som att jag klättrade så många =P

Det här betydde att jag fick klättra i finalen tillsammans med 4 andra grymma tjejer och det var jätteroliga problem! :D

Emma och jag på problem 1:
Problem 2
Jag var inte beredd på att de skulle vara så "hårda" som de var men det tyckte jag var bra. Alltid roligare med mer utmaning!

Problem 3:



Nä, det blev ingen topp på den (kolla sista flyttet, det var nog bra att jag inte höll kvar där, mina skuldror tackar sig själva idag :P)
Man kan inte lyckas jämnt, men nästa gång ska jag banne mig toppa alla problemen! :D

Lotta båda fotade och filmande under tävlingen, TACK! =)

I lördags trodde jag att jag var pigg och kunde göra rehaben som vanligt, men icke. Kroppen var alldeles för trött och orkade knappt hålla ihop när jag började träningen. Så jag tog mina grejjer och begav mig hem igen istället =)

Tur att jag hade fått hänga lite med syster innan och fått massa sysslor gjorda innan Kina!
Promenad med syster och hundar 

Lunch- Plättar med färska jordgubbar och blåbär! =)
Både Emilie och Daniel kom över på lunch! =)
Idag blev det jobb på förmiddagen och efter det rehab på riktigt. =)
Bär till frukostsmoothie
Frukost! Mums (måste lägga till att allt är färskpressat/mixat//hemmabakat *stolt*) :D
Idag kändes det bättre, men jag skippade klättring eftersom kroppen fortfarande behövde återhämta sig - kolla vad duktig jag börjar bli på att lyssna på kroppen! Får se hur länge det håller i sig.. :P
Hemma fixade jag ett hemmagjort "TRX" system och fick lite bål och benträning gjord med den och pilatesbollen!
Nu kan jag göra rehaben hemma också!
Fixade handtag till ett gummiband också =)
Skönt att kunna träna hemma igen, då kan jag äta direkt efter och slipper ta med mig 20 matlådor till Klättercentret varje dag. haha
Nu sitter jag framför tv:en och försöker lata mig oooordentligt! Snart dags för en Nellan special, idag blir det med Granatäpple också :D MUMS!

No comments:

Post a Comment