Thursday, February 28, 2013

Bara en vecka kvar!

9 mars åker jag och Kajsa till Kina. Det är nästan precis en vecka! aaaah, vi har ju inte ens fått våra visum! :O *paniiiik*

Ett annat problem jag har stött på senaste tre veckorna är att jag varje gång jag går/åker för att handla mat inte vill köpa någon mat för att jag snart ska åka.. Haha
Men jag äter ju 5 gånger om dan 7 dagar i veckan!! Jag måste köpa mat, riktig mat, för att överleva!
Idag är ett bra exempel. Kom hem med nästan bara frukter :P
Men fick med mig lite smått som mättar magen så jag överlever nog!
Köpte nytt bakplåtspapper också så jag kunde baka en ny sats knäcke *mums* skulle inte klara mig utan det till frukost.. Eller kvällsmål!

 Kvällssnacks (hemmagjort knäcke, nypressad grapejuice och den jättegoda frukten som jag alltid glömmer namnet på)! =)

Hur som helst, träningen går framåt och jag kan sakta men säkert lägga på mer och mer belastning på skuldran och underarmarna (läs fingrarna) när jag klättrar!
Varje gång jag byter om och får ta på mig klätterskorna har jag världens största leende på läpparna!!

Det har varit fyra mentalt tunga veckor med mycket rehab och väldigt lite klättring. Svårt att hålla motivationen uppe, men av den anledningen har det varit bra att ha Kina inbokat - det är ett mål som ska uppnås, något jag ser fram emot och tränar för! Jag ser fram emot det så otroligt mycket!
Jag vet inte om jag kommer vara i någon slags form när jag åker dit, men just nu är målet att kunna ta i och kämpa utan att behöva tänka på skuldran under tävlingen! :D
Kan jag inte klättra ordentligt så får jag ju iaf se Kina!

No comments:

Post a Comment