Saturday, March 29, 2014

Solen skiner

..och livet leker!! 

-Jag får träna hårt igen och kan följa schema/klättra hur jag vill. :P 
-Jag har i stort bestämt mig för att testa VM i München, och känner mig peppad inför det! 
-Jag är jättenöjd med Grundtränarutbildningen på STAC (Scandinavian Top Athletic Centre, Stac.nu), så otroligt nöjd och inspirerad att jag bestämde mig för att satsa helhjärtat på det och gå deras Elittränarutbildning som börjar i slutet på maj! 
Det kostar.. Mycket.. Men det är det värt! 
-Jag bestämde mig också för att köra ordentligt själv och på torsdag åker jag ner till Ronneby igen för en screening. 

-Idag har jag äntligen fått komma ut o klättra!! Vi åkte till Ågesta, Bone Hill, vädret var super och det var riktigt kul att få köra ute igen! Jag hoppas det blir mycket mer av det iår. Motivationen är mycket högre iaf! :D 

-Ikväll är det Tierra Boulder battle och det ska bli riktigt spännande och kul att se Minna köra!! :D Go Minna!!

No comments:

Post a Comment