Tuesday, March 4, 2014

Thailand


En månad ledig, med fria tider och värme! 
Så otroligt skönt och uppskattat! 
Det gick inte en enda dag utan att jag njöt till fullo utav tillvaron. 
Jag fick bada, SUPa(stand up paddleboard), yoga otroligt mycket, cykla, testa motocross för första gången, äta grymma middagar till solnedgången på stränderna, åka till vattenparken, åka på båtturer, snorkla, klättra, gå på nattmarknad, få massa massage listan kan nog göras oändligt lång! :D 


Jag var verkligen utvilad när jag kom hem. 
Bäst av allt var nog att jag lyckades hitta en del av mig själv som jag saknat. Den där lilla delen som gör att man kan må bra och vara lycklig. 
Jag fick ett lugn i mig själv och en ny inställning till livet. 
Jag ser fram emot mina kommande resor och äventyr men hoppas jag hinner med mycket innan dom börjar! 
Jag älskar livet i nuet och vill inte längta eller vänta in framtiden! Den är ju redan här! :P 

No comments:

Post a Comment