Sunday, May 27, 2012

Sommar! :)


Idag var planen att åka till Solna och klättra lite med Lotta, men när jag fick höra att hon blivit matförgiftad ändrades de planerna och jag tänkte att hemma, njuta av solen och kanske städa lägenheten skulle vara en bra söndagsaktivitet.
Strax därpå fick jag ett meddelande från Eric som ville ut och klättra, perfekt!
Vi bestämde brudberget och 40 minuter senare satt vi i bilen laddade för en dags klättring. 
Uppvärmning

Uppvärmning
Det var fullt med mygg vid Brudberget (surprise men vi körde på. Snabb uppvärmning och efter det fick jag göra She's a bitch!
Eric repeterar She's a bitch

Fokuserad..
She's a bitch
Sist jag var här ville den inte sitta, men nu kändes den faktiskt ganska lätt! 
Det är roligt att komma tillbaks till ställen där man har testat runt lite innan och jag skulle väldigt gärna åka tillbaks till Rocklands för att se om det är någon skillnad! Förhoppningsvis har jag tid med det nästa sommar :)
Vi gick vidare, testade lite olika problem och avslutade på Erics FA problem. 
Highscore

Eric tycker inte om Tromb :P

Erics FA problem, tror den kommer heta "Inga Mygg"?! :D
Lite fika i Solen
Efter mer än halva dagen på Brudberget kände vi oss färdiga där för den här gången men var fortfarande sugna på att klättra lite till, så vi tog en sväng förbi Orminge innan vi åkte hem. Ingen av oss hade vart där tidigare och det är ju alltid kul med lite nytt! :)
Det blev lite häng men mina fingrar var helt slut! 
För att inte bli av med all hud bestämde jag mig för att heja på Eric istället. :)
Orminge
Jag är jättenöjd med dagen och har haft jättekul! 
Är otroligt skönt att efter tre dagars klättring inte ha någon smärta i kroppen längre!! :D 
Mina axlar känns bra och jag har klättrat mig ifrån ett ömmande finger. 
Foten är ju fortfarande lite seg men den får ta sin tid, så länge jag kan klättra medan den läker så är jag nöjd! :) 
Nu börjar jag bli riktigt taggad på att satsa ordentligt igen och jag hoppas kroppen håller med mig, det känns bra nu! ;P

No comments:

Post a Comment