Wednesday, February 13, 2013

Klättra igen!

Jag har klättrat idag!!
Jag är sååå glad! :D 

Det var inte mycket.. väldigt lugnt och lätt teknikträning i 40 minuter. Jag får inte ta ut mig och det får inte vara okontrollerat. 
Det blev alltså blå och röda problem som jag såg till att klättra så långsamt och kontrollerat som möjligt. Näta pass ska jag öka tempot lite men fortfarande ha all fokus på teknik och känsla. Det kanske är bra det här. :P
Hänga i fingrarna får jag göra också, väldigt lite. Så det ska jag testa på.

Har jättemycket övningar att komplettera med också och ska försöka få lite bilder på det jag gör. 
Alla andra tycker säkert att övningarna är jättelätta men jag tycker de är sjukt tunga och mina skuldror är jättetrötta!! :)

Nu känner jag mig nästan lite täppt i näsan - INTE okej! Äter massa, dricker massa och nu ska jag även ta en powernap! Zzzzzz

No comments:

Post a Comment