Friday, July 26, 2013

Första veckan hemma :D

I fredags för en vecka sen landade jag o Carro på Arlanda, efter 19 timmars flyg!

Det blev inte mkt vila efter flyget, i lördags blev det ett besök till Arlanda Cable Park för lite åkning. :) 
Tyvärr var jag riktigt klantig och fick en smäll på andra åket :(
Det satte sig rejält på nacken och först trodde jag inte det va så illa men det tog tre dagar för spänningen att försvinna..
Sååå himla surt! Men lyckades få tillgodokvitto på två timmar så det blir garanterat återbesök snart igen för revansch! 
Alla hade dock inte lika mkt otur som jag utan körde på som galningar :P
Inte så jätteglad Tim inför första åket :P
Taggad!! =)
Jakob hoppar runt
Ett åk gick ju bra iaf.. :)
Söndagen bestod av klättring, nästan hela dan! Både ett boulder och reppass. 
Jag hade sett fram emot att köra ute men det är så kul att klättra så spelar absolut ingen roll för mig om det är inne eller ute just nu! :D

Måndag passade jag på att ta en vilodag, nacken gjorde så ont från wakeboarden att jag knappt kunde röra mig :P

Tisdag var det rehab på morgonen och en eftermiddags löprunda på 8km. :)

Onsdag började dagen med core o rehab innan lite datorjobb och sedan till klätterhallen för att göra brorsorna sällskap! :)
Fick inviga slacklinen på kvällen också! 

Torsdag var fullt upp! Jag började med rehab sen kunde jag inte sitta stilla framför datorn o jobba hela tiden så när jag hade pauser passade jag på att öva lite scorpio pose (stå på händerna inomhus känns inte så jättebra än..) =P
Lite mer vighet i ryggen skulle ju inte skada.
Sen blev det ut till Långholmen och Houdini för lite klättring och bad.
Mårten kör lite chimney climbing
Citat: "I call this a 9b" //Mårten :P
Tog ett snabbt stopp i Hornstull för en otroligt god smoothie på Juiceverket och sedan vidare till Klätterverket för yoga. Det var jättekul och jag hoppas verkligen att vi får något liknande på Klättercentret till hösten! =)
När vi ändå var där kunde vi ju inte låta bli att klättra lite mer heller :)

Fredag blir lite lugnare. Kanske får köra lite marklyft med Carro och Alex, och sen hoppas jag på bad och slackline.
Som jag har längtat efter sommar och sommarkläder!! :)
Jag saknar rocklands, jättemycket!!... Men det är ändå riktigt skönt att vara hemma!!
Varmt vatten att bada i, ljusa och varma kvällar och massa trevliga männskor att umgås med! =)

No comments:

Post a Comment