Monday, June 11, 2012

Träning

Nu är en vecka med schemalagd träning över och jag har precis påbörjat vecka nr 2. 
Jag har märkt att mina korta joggingturer börjar bli mer och mer av en vana och jag får lite abstinens om jag inte joggar varannan dag.. märks under helgen eftersom jag joggar mån, ons, fre varje vecka =)
Så på söndagarna känns det som att något saknas! 

När jag började träna idag kände jag mig stark och det gick bättre och bättre för varje set på styrketräningen jag gjorde. Detsamma gällde på klättringen, det kändes bra och gick bättre för varje press jag gjorde...nästan hela passet! =)
När jag hade två problem och 7 press kvar dog jag. Jag orkade inte hålla upp kroppen ordentligt och fokusen började försvinna helt och hållet. Fingrarna kämpade faktiskt på bra, men om kroppen inte är med blir det tungt! 
Jag bestämde mig för att inte göra något dumt, packade ihop mina saker och gick och stretchade istället. 

Nu ska jag ladda om inför morgondagens träning och hoppas jag orkar uthärda hela det passet! =D

Idag hade jag deadhangs (3x10 sek), pullups (10stx3ggr) och korta boulders (3stx5ggr 1-3moves och 3stx5ggr 4-6 moves) på schemat.
Imorn har jag långa boulders (8-10 moves) och uthållighet (3x150moves)!
Jag brukar ha lättare för uthållighetspassen, så jag hoppas kroppen hinner återhämta sig till morgondagens pass så jag kan göra det ordentligt! =)

Jag tänkte slå mig ner och titta på det nya avsnittet av True Blood som släpptes idag men det verkar helt omöjligt att se det på stream! Tar jättelång tid att buffra och ljudet funkar inte på nån utav spelarna.. =( 
Jag har väntat på nya säsongen jättelänge!! Jag vill ju seeeeeeee!!! NU!

1 comment: