Friday, July 6, 2012

Grönan!

Idag har vart en riktigt trevlig dag! =)

Började med att hjälpa mr & mrs Boss ledklättra. Mrs Boss var lite osäker och ganska rädd. Vi ordnade på en gång till osäkerheterna och lyckades även få in lite mental träning. 
Efter det kom Sara och vi jobbade ihop tills pappa kom och hämtade mig. (Sara är grym och det är så sjukt skönt att få jobba med henne!) =D
Pappa och jag åkte till Bauhaus och köpte lite målarfärg, sen plockade vi upp Eric och Malou för att åka till Gröna Lund! 


Massa färger till flera rum o prylar. Men blev bara en liten burk till smått o gott idag :)
Idag var det dags för familjen Eblers årliga 5-kamp! =D
Vi blev hela 9 st (jag kom själv så buhu på mig som spräckte våran fina parsamling) =P
Pappa m Tim, Fredde m Sara, Emilie m Daniel och Eric m Malou var på plats. 

Det var jättebra Grönan väder! Varmt men ingen gassade sol. :)
Vi åt en god buffé och bestämde 5-kamperna - här hade jag lyx eftersom jag inte behövde kompromissa med nån för att välja en gren! *woho*
Det blev Woody, Can Alley, Urkorkat, Kentucky Derby och Skjutbanan!
Bästa syster och bror!
Jag var sååå nära på att vinna

Fokuserade
Det här ser svårt ut.. :)
Tufft motstånd var det iår och jag tappade min halva placering på första platsen till pappa som fick behålla den för sig själv iår! =) Eric kom 2a och Fredde 3a, jag lyckades hamna på 6e plats! :P

Har gått runt med en ordentlig träningsvärk hela dan efter passet på STAC igår, ska bli kul att köra första riktiga passet imorn och spännande att se hur gott jag mår på söndag!
Jag tog en klassisk egobild när jag var på STAC igår och hade sett min mage också :)
Det börjar hända saker som syns utåt också och det är ju alltid roligt! haha

Har blivit bjuden till Göteborg nästa helg för att träffa Carlos också och det vore riktigt kul att kunna åka ner och hälsa på! :)
Jag håller tummarna för att det ska funka!

Ego bild :p
Jag har haft en jätterolig dag och det har varit kul att få umgås med familjen!!

Samlat gäng! :)
Nu är jag jättetrött och ska bli skönt att sova ut och ladda för imorgon :)

No comments:

Post a Comment