Friday, October 19, 2012

Inför SM!

I måndags var sista dagen jag klättrade innan SM.
Det är JÄTTELÄNGE SEN! Jag hade velat klättra i tisdags men då var det så mycket jobb..
sen ville jag klättra i onsdags, men då började jag känna mig sjuk..
Unnade mig ett bli frisk bad på kvällen. =)
Igår kändes det bara dumt att klättra för det var så tätt inpå och idag.. ja samma =)
Ett kort pass hade ju funkat och bara lite rekrytering men jag låter fingrarna vila lite och hoppas på det bästa!

Jag kände mig iaf så bra igår att jag kunde ta en lätt joggingtur!
Pigg efter joggingturen!
Skönt att få röra sig lite. Sen har jag ju tränat lite styrka hemma.
Jag skulle nog inte klara 4 dagar HELT utan träning =P

Idag lyxade jag till det lite, åkte på en shoppingrunda! Jag åker väldigt sällan och shoppar, men idag hade jag ett mål - höstskor!
Påväg ut i mina asgrymma regnstövlar! 

Fick leta riktigt mycket och när jag helt plötsligt hittade något jag gillade hittade jag två par.. *suck*
Det funkar alltid så. :P
Ett par som jag verkligen ville ha men inte unnade mig idag var ett jättesnyggt nike par (önskar mig i födelsedagspresent istället) =D
vill ha!! 
Nu är Emma på besök för lite SM laddning på riktigt. =)
Det kommer bli sjukt kul imorn!


No comments:

Post a Comment