Sunday, October 28, 2012

Nytt samarbete!

Nu när jag ska börja träningarna inför nästa tävlingssäsong är det jätteviktigt att jag har koll på min kropp och vad som händer med den. Jag vill inte gå och få överbelastningar, spänningar eller ojämnheter i kroppen. Det skulle vara så himla tråkigt!

Jag pratade med Victor Sehlin från Totalkropp i fredags och han var riktigt taggad på att hjälpa mig med det här!
Jag är så otroligt glad över det!! Han kommer ha stenkoll på min kropp åt mig och hjälpa mig se till så allt funkar som det ska! Riktigt skönt är det ju att han redan kan min kropp bra och vet vad jag har för svagheter, han har också bra koll på klättringen och vad det är jag gör med kroppen och vad jag behöver för att det ska funka! =D
Åh, kommer utnyttja honom så otroligt mycket nu i början av träningen och jag hoppas och anar att det kommer hjälpa mig mycket! =)
Grymt att ha någon man kan vända sig till när det känns konstigt i kroppen!

Igår var min födelsedag! Nästan hela veckan har jag gått och hoppats på bra väder för att kunna åka ut och klättra, men fick inse att det skulle vara alldeles för kallt för att jag skulle få något roligt gjort =/
Solen sken och det var helt galet fint väder, men jag, Kajsa och Fred bestämde oss för att åka till Klättercentret Uppsala och ha kul istället!! =)

Jag hade jättekul med dom och det blev massa klättring, lite parkour och minst skate. Men vi gjorde allt! =)
Kommer definitivt bli fler resor till den hallen och dom jättehöga klätterväggarna.. haha!
Uppsala klättring
Fred doing his thing
Tack Kajsa för alla fina ass shots! =P

Mr Parkår
Hooooopp!
Kajsa vilar =)
Skate!

Woop woop!

Efter Uppsala gick jag förbi syster för lite småprat. Fick en ny überavancerad plattång i present också! =D
Emilie är ledsen över att hennes pass har gått ut och att hon
inte kommer bli lika snygg på hennes nya bild =P

Testade att locka håret med nya plattången

Jag brukar inte fira min födelsedag eller gå ut och festa, men nu kände jag för det och hade sett fram emot att gå ut och dansa hela veckan!! 
Men när jag kom hem började jag få ont i halsen och när vi åt kunde jag knappt svälja!! =( 
BUHU! Jag som inte brukar göra nåt på min födelsedag.. och så blir jag sjuk!! 
Men jag fick jättebra sällskap och god mat tillsammans med Emilie, Kajsa och Jenny! =) 
Lagar mat =)
Jenny lyckades ta sig ur sängen och kom för lite mys! =)

Min snygga syster!

Kajsa och Jenny, och våra jättegoda pannbiffar =)


Emilie och Daniel stannade hemma med mig och tittade på film! <3

Fick bästa presenten ever av Kajsa!! Den här kommer jag njuta så mycket av under vintern! :D
Nu ska jag njuta av solen och förbereda födelsedagsmiddag med bästa syskonen som vi ska ha ikväll! =)

No comments:

Post a Comment