Wednesday, October 10, 2012

Söndagsklättring!

Det skulle vara bra väder i söndags också så efter en grym dag i Bromma bestämde vi oss för att åka till Focksta tidigt på söndagen för att kunna klättra mer!
Vi fick som ett stort plus finbesök av Emma, Douglas och Karim som följde med oss för att njuta av det fina vädret... och lite klättring såklart =)

Här är ett litet urval av söndagens alla bilder!
HELT molnfritt och en liten måne som hälsar oss välkomna i Focksta =D

Millan & c:o är redo att kötta!

Hmm.. jag vet inte..

Dogge påväg upp!

Vi har alltid jättekul, vare sig vi kommer upp eller inte =)

Emma köttar!

Karim gnider sig lite mot väggen

Victory pose!

Alltid paddbild på snygg Anna


Victory pose!

Alla måste hälsa på granen innan dom går ner!


Victory pose!

Millan laddar


En bild på kamerakvinnan =P

Dogge gnider sig lite mot väggen

Victory pose!

Dumma fotsteg vart är du?!

Dumma startgrepp! =)


Åh vad vi har kul!! =D haha

Up up and away!





Woho! Krama stenen för jag är så glad! =)

Stannar här ett tag för det var lite jobbig nergång...

Anna testar

Anna tänker

Medans Anna testar och tänker försöker Nellan ta sig ner.. =P
Tack Dogge och Millan för stödet och för att ni skrattade åt mig!



Habba habba
Karim testar Candyman


Vi glömde visst ta en bild på hela Candyman men den var riktigt fin. =)
Gick vidare och testade lite dynos och annat skoj neråt stigen men hann tyvärr inte så mycket mer då jag hade en tvätt att passa och Karim skulle jobba!
Nu hoppas jag att vädergudarna ångrar sig och ändrar helgens väder till sol och lagom varmt! (som förra helgen alltså) =D

Men innan det ska jag testa mig på Uppsalas skate imorn.. woop woop! *håller tummarna på att inte bryta några ben* =)

1 comment:

  1. Tack Nellan för en grym helg!! Fina bilder :D

    ReplyDelete