Thursday, December 27, 2012

Jul!

Vad jobbigt! Igår när jag var på väg hem skrev jag ett inlägg om träningen senaste veckan och julafton. Nu okar jag inte skriva om allt. :P
Så nöjer mig med att lägga upp lite bilder från jul! Så får träningarna komma i nästa inlägg. :)

Det var jättemysigt och jag är så otroligt glad över att sista minuten fått en julgran!! Den var pricken över iet för min julstämning!! :D
Sista minuten gran :P
Tur man har tillgång till pappas gamla grankit :D
Var svårt att få den rak men tillslut så!
Och så ljusen på plats - bara pyntning kvar!
Fick ett paket från Tomten himself! =)
Tack syster och Daniel för jättekul pulkaåkning på morgonen :)



Tack kära familj för en jättemysig dag, lunch och middag! =)
Fick tyvärr ingen bild från när mamma och Thomas var här,
men dom var också på besök och vi fick massa fina presenter av mamma! =)
Fick Skypea med saknade pappa också! =)
I år var första julen vi var hemma hos mig och firade (och jag med hjälp av Daniel stod för julmaten), i år var också första gången jag gick ut på juldagen! ho ho ho
Jag fick spela Alias för första gången också - riktigt riktigt kul!
Tack Carro för en riktigt rolig kväll!  =)
Avslutade julnatten med att gå förbi NKs skyltfönster. =)
Får en liten tår i ögat nu när granen ska bort.. Men den får inte plats när det kommer massa glada personer på nyår.
Granpyntet stannar iaf kvar i lägenheten ett tag till :D

Allt pynt är borta igen, nu ska jag ordna rum för massa glada och hungriga personer =)












No comments:

Post a Comment