Wednesday, June 26, 2013

8 Days of rain

Tredje klätterdagen och ytterligare ett nytt område. :)
Jag var inte så pigg i kroppen utan kände mig snarare väldigt uppsvälld! 
Men det är inget och skylla på när solen skiner! Fast det blev en ganska slapp klätterdag för mig idag. :P

Det var den varmaste dagen hittills och nästan alla problemen vi tittade/körde på var i solen. :P

Carro fick stå för mestadelen av klättringen och hon hittade flera nya projekt idag!




Jag värmde upp och sen blev det inget mer med det. :) 
testade ett problem, To Siemay, 6c+, som låg i solen, men det var alldeles för varmt för att köra där. Problemet kändes hårt för sin grad, men samtidigt kan de vart värmen som höjde graden. :P
Minna och Hannes hängde lite på Barracuda, men min hud var borta från tidigare klättring så det blev inte ens ett halvbra försök på den. Tror tyvärr inte det blir det på resten av resan heller för starten har en riktigt tung avlåsning med höger axel vilket inte riktigt passar mig just nu. :) 
Men det finns så otroligt mycket annat här så det gör inget alls!! :D
Sitter och tittar på Barracuda :P
Nu är jag jättetaggad på att klättra Minki, min nemesis från förra resan och hoppas min nästa klätterdag blir i de Pakhuys!!


No comments:

Post a Comment