Wednesday, June 26, 2013

Minki

Då vart det äntligen ett besök till De Pakhuys och min nemesis Minki! :P
Ett utav två problem från förra resan som jag vill/ska göra nu!
På morgonen var jag sliten i kroppen från tidigare klättring, massa parkourande bland bergen och en för mig lång löparrunda (nästan 40min). Det hade gett mig ganska mkt smärta i höger knä tyvärr.. Så jag hade inte alls inställningen att göra problemet när vi gick dit utan snarare hade jag tänkt känna igenom alla moves så jag kunde göra den nästa gång vi åkte tillbaks dit. 


Det gick mycket bättre än jag hade hoppats och tillslut gjorde jag några riktiga försök som kändes riktigt bra! :) 

Fred körde långbetan, skippade hälften av alla moves och gjorde problemet lätt!! :) riktigt kul att se! Och motiverande! Nu vill jag också göra den! :) 
Jag gjorde mycket mer försök än fred på Minki vilket ledde till riktigt slitna knän (alltså sliten hud) och nästan hål i huden på händerna. Men nu ska det regna två dagar så det blir riktiga vilodagar! :) 

På väg hem gick vi förbi Tracy som använder sig av Neuro teknologi och bokade tid för behandling. Tyvärr regnade det så mkt att vi inte kunde ta oss över till henne när det väl var dags. Så vi får vänta lite med behandlingen. :) 

Nu har vi haft snart två vilodagar på grund av regn, men imorn ska de bli sol igen och ännu mer klättring!! :)

No comments:

Post a Comment