Monday, September 24, 2012

NM i Lead, för det är min grej!

Så, då vart flygbiljett till Göteborg på fredag bokat!
Ytterligare en resa, ytterligare en tävling =)

Stora skillnaden är väl att det här är i lead som jag aldrig tränar och är lite rädd för.. =P
Men hinder är ju till för att ta sig förbi, det är därför jag åker.. sen måste vi ju se till att det kommer folk till tävlingarna! Det är ju inga som vill tävla =(
Men äsch, jag kan komma sist, det gör inte mig nåt - nån måste ju ta på sig den rollen också! haha
Jag kommer iaf gå in helhjärtat och göra mitt bästa, hoppas få leda lite imorn så jag får lite känsla för det iaf.

Ska bli kul att åka ner till Göteborg och jag har ju min bästa Katta Kattastrof på plats så även om tävlingen inte går bra kommer jag ha kul!
Kanske hinner med lite utomhus klättring på söndag t.o.m.?

För den som har missat det så fick jag äntligen lära mig köra lift på riktigt igår! Så nu kan jag bygga leder också! Woho :D

No comments:

Post a Comment