Tuesday, September 11, 2012

Oh nooooo!!

Det var riktigt skönt att vakna igår morse och inte känna en stress över att det var bråttom till flyget!
Jag hann ta en halvdag på jobbet och kl12 åkte jag till Eric som skulle skjutsa mig och Danne till flygplatsen.
Jag har blivit snällt påmind några gånger nu om att inte glömma mitt linne.. Tro mig, jag har packat det den här gången!! Till och med Jonas från Förbundet ringde och frågade om jag ville ha ett tävlingslinne. Haha
Jag får väl skylla mig själv! :P
14.25 satt vi på planet påväg mot Paris!
Det var en trevlig flygtur och jag hamnade bredvid Michel, en väldigt trevlig fransman som jobbar för ett stort energibolag. :)

När vi hadr landat och skulle köpa våra tågbiljetter på flygplatsen ringer Carlos, "vad kul" tänkte jag. Nu är vi registrerade och klara!
Icke sa Nicke!
"har ni skickat in någon bild på er?"
"eeeh, skulle man skicka in en bild?"
"ni har 20 min på er att ta en bild på plats.."
"eeeh, går det inte att ta en från internet/mmsa/liknande?"
"jag ska kolla och ringer tillbaks"
Så. Egentligen skulle vi inte kunna vara anmälda till tävlingen utan att ha skickat in en bild! Men eftersom vi inte anmälde oss själva var det ganska svårt att veta, OCH, vi var ju redan anmälda?!
Ja.. Nu sitter vi på tåget in till Paris och hoppas att våran bästa Carlos och Jonas från förbundet kan lösa det här innan registreringen stänger (vilket den gjorde för 8 min sen i skrivande stund..) :)
Jag kunde ju dock inte posta inlägget eftersom jag inte hade internet!

No comments:

Post a Comment