Wednesday, September 12, 2012

Paris!

Vi bestämmer oss för att åka direkt till arenan för att försöka träffa Carlos eller lösa hela situationen med inpasseringskorten och bilderna.
Kommer fram till Arenan och bestämmer oss för att tillsammans med Amerikanarna ta ett varv runt hela stället innan vi går in (vi hade ingen aning om vart ingången var och gick åt fel håll) :)
Tur jag har sköna skor att gå i!
Det var inte mycket människor kvar när vi kom fram, registreringen var ju stängd och tekniska mötet klart.
Men vi frågade runt om bilderna och tillslut lyckades vi prata med rätt person som tog en bild på oss och fixade våra kort! :D
Wohoo! Nu är vi klara för tävlingen!
Gäller bara att hitta rätt ingång när vi ska till kvalet sen. Haha

Då var det dags att hitta vårat Hostel. Det skulle inte ligga så långt från arenan så vi tog en liten promenad. Båda hade kollat noga på kartan hemma och jag hade tagit en bild på beskrivningen och namnet.
Det tog max 10 min att gå från stadion upp till gatan som hostelet låg på. :) Najs!
Vi började leta nummer och namn på gatan och gissa om vi blev chockade när hostelet egentligen var ett trestjärnigt Hotel!
Och enligt prislistan kostar rummen ganska mycket mer än vad vi betalar. Najs! :)
Vi bor högst upp i ett 8 våningshus, och utsikten kanske inte är över en strand/hav men vi ser iaf över allting och inte in i det! :)
Fräscht är det också! Så jag är nöjd :)
Vi avslutade dagen med god middag på en restaurang, lite snabbshopping i en mataffär som låg mitt emot hotellet och sedan körde vi quizet från Illustrerad Vetenskap! :)
nu har jag precis vaknat efter en natts väldigt dålig sömn. Trots det är jag pigg ochdet ska bli jättekul att gå och titta på alla som klättrar! :)

No comments:

Post a Comment