Wednesday, September 19, 2012

Rolig överraskning!

Så, hemma från VM och nu har träningen satt igång igen! :)
Fast nu följer jag inte ett schema längre utan det blir några veckor med egen träning och bara ha massa kul! (Styrketräningen är iof fortfarande efter program) :)
Jag träffade Anja och Jenny på K2 i måndags när jag skulle träna -roligt! :) då fick jag lite sällskap och om jag har tur får jag följa med dom ut nån dag snart!
För nu vill jag verkligen ut och klättra!

Igår byggde jag på Solna och hjälpte till när klätterskolan startade. Det blev två klätterpass, först testade jag mina byggda problem, jobbade lite till och sedan ett pass till.
Andra passet träffade jag stark Maja och Stefan! Jättekul att träna med dom och man fick riktigt bra pepp!
Fick veta att dom ska till Västervik och nu ser jag fram emot det ännu mer! Kommer vara fullt med grymma människor så nu är det bara hålla tummarna för fint väder! :D

Det har vart kul att köra lite fri klättring inne två dagar nu och jag känner att jag hämtat mig efter VM! Skönt!
Efter Västervik ska muskler börja byggas och kroppen fortsätta stärkas!
Träning är så roligt och otroligt beroende framkallande!! :P

Igår fick jag ett brev på posten som jag har väntat på ändå sen Sverigecupen i Göteborg! :)
Jag blev jätteglad och såg verkligen fram emot att hämta mina nya skor som jag vann!
När jag öppnade paketet blev jag nästan lyrisk! Jag fick förutom skorna en Marmot väska och lite krita!! Haha, kände mig som ett litet barn med ett jättestort leende på läpparna och nästan skuttandes i vardagsrummet!! Ikväll ska de nya skorna invigas! :D
Tack Klätterlabbet!!

Min fina överraskning! =D
Tom vägg klar att bygga massa problem på!

Mina grymma problem ;P

No comments:

Post a Comment