Friday, August 3, 2012

Härliga helg

Så var det helg igen! =)
Jag tjuvstartade helgen igår när jag träffade upp Emilie, Daniel, Dave och Katta på Landet för middag och lite mys.
Katta på Landet
Godaste efterrätten på lääänge! :)
Middagstjejerna tillsammans! :)
När vi kom dit märkte vi att det var fler klättrare på plats! =)
Det blev en riktigt bra kväll och det var så kul att träffa alla som var där!
Slutade med att jag fick väldigt trevligt sällskap hem, det blev vin, prat, mys och massage och klockan 3 begav sig killarna hemmåt, tjejerna fick stanna kvar! :)

Gänget samlat i vardagsrummet - blev nästan trångt i soffan.. kanske borde skaffa en större? :P
Kl 03.00 fick jag gå och lägga mig och 07.04 ringde mobilen och sa att det var dags att gå upp till jobbet.. 07.44 gick jag upp, duschade och begav mig ut i morgonregnet på min fina cykel!

Efter en halvdags jobb var det dags att åka in till Skanstull för att försöka fixa min mobil som blivit lite konstig efter att jag bytt skal. Sensorerna som stänger av skärmen när man pratar i telefonen är täckta och funkar inte.. vilket betyder att mobilen börjar skriv meddelanden, öppna program, försöker ringa facetime, lägga på m.m. under mina samtal :/
Imorn skulle dom fixa det!

Blev en sjysst lunch direkt efter vid Skanstull med Katta, vi matchade solen perfekt och jag njöt verkligen av värmen!
Njuter av värmen!

Sushi med sötnosen <3

Nu sitter jag hemma och försöker vila lite så jag orkar följa med tjejerna ut ikväll.
Dans står på schemat och det ska bli så kul!!! :D
Spöregnade för 5 minuter sen, nu skiner solen igen! :)


No comments:

Post a Comment