Tuesday, August 14, 2012

Morgonspass och... wtf

Igår lyckades jag övertala Max att joina mig för styrketräning innan jobbet idag. 08.30 möttes vi på K2 pigga och glada (jag iaf) och satte igång med ben/armpass. Det kändes bra och var kul att få sällskap! :)
Tyvärr glömde jag helt bort att skaffa bildbevis på att Max faktiskt tränade med mig :P men det kanske kommer nästa gång!

Efter träningen var det brunch, dusch och jobb.
Jag började få ont i halsen, blev trött och hängig och täppt i näsan - YOU HAVE GOT TO BE SHITTING ME!!! Förkyld?! NU??!!
:'(

Såg till att bli klar med det viktigaste jobbet snabbt och gick hem tidigare för att kunna äta och vila ordentligt! Nu går det lite upp och ner men jag hoppas må bättre imorn så jag kan bygga! :) eller jobba lite iaf. Det bästa vore ju att må tipp topp imorn så jag kan klättra också (som jag skulle gjort idag), men tyvärr är nog den chansen liten.. :(
Jag kommer ju inte sova med öppet fönster inatt! :P

Aja, jag har två veckor på mig att bli frisk - krya krya och hoppas hoppas! :)

No comments:

Post a Comment