Friday, August 10, 2012

Nya skor..

Som jag har väntat på dom!! :D
Slänge direkt på mig en sko och aj. Har dom alltid varit såhär små i början? Känns som att dom har minskat storleken. :P
Hur som är det verkligen skönt Atkins träna med skor utan hål!

Under veckan har det inte blivit så jättemycket träning.
Började med ett hårt tävlingsintervallpass. Det kändes bra och var roligt! Ska bli så kul att åka till München :D
Tyvärr blev det nästan bara crimpar och det kändes i fingrarna dagen efter. Jag höll mig borta från klättring tisdag och onsdag, blev styrka istället, för att köra ett lätt klätterpass torsdag.
Det kändes bra klättermässigt och fingrarna var glada över att inte ta i. :)
Idag blev det mycket jobb och nu är jag HELT slut! Dags att vila och ladda om så jag orkar träna på Karbin imorn.
Det blir ett hårt men kort pass om allt går som det ska och förhoppningsvis får jag sällskap av Love, Daniel och Max! :)

No comments:

Post a Comment