Saturday, August 18, 2012

Om 15 timmar..

..är det dags för mig att testa o träna igen! :D
Jag har varit sjuk hela veckan, och igår började jag må bra igen! Tyvärr försvann rösten nästan helt när jag började må bättre vilket betydde att det inte skulle bli någon träning idag. Men det gör inget!
Idag kom rösten åter och jag känner mig bättre!
Hoppas verkligen att det blir träning imorn för det skulle betyda att jag får träna med Lukas Iseli -Schweiz landslagstränare!!
Förra året fick jag vara hans medtränare på ett läger för Solnas juniorer, det var riktigt inspirerande och det är riktigt sjysst att själv få chansen att träna med honom iår. Han är riktigt duktig på det han gör! :)
Han är iof här till onsdag så blir det inte imorn kommer fler chanser, men jag vill verkligen träna igen!! Har suttit stilla alldeles för länge nu :)
Dags att förbereda för läggdags så jag orkar med hela morgondagen :)

No comments:

Post a Comment