Wednesday, August 22, 2012

Snart smäller det!!

Dagen började med bygge på K2. Alltid kul att få röra sig lite, var duktig och kom ihåg att skriva ut alla resehandlingar och packa skor och kritpåse. Direkt från jobbet till Totalkropp för att få hjälp med en tejpning som ska avlasta min högra axel! :) Victor är så snäll!
Tejpningen (dålig kvalité på bilden) :)
Jg är inte skadad och har inte ont (inte på höger sida iaf ;)) men jag kopplar fortfarande inte musklerna helt rätt där och för att slippa överbelastningar och minska slitaget på musklerna tejpar vi. Efter det blev det en snabbis förbi IcA Liljeholmen och hela eftermiddanen har jag spenderat med att laga matlådor,
packa och jobba ikapp mig inför helgen. Imorn kl 10.00 lyfter planet som tar mig till München och min andra världscup! :D
Matlåda, mackor och snacks - frukost äter jag ju hemma men sen behöver jag mellanmål och lunch till flygningen! =)
Packat och klart! Såhär lite har jag nog aaaldrig packat förut! =P
Jag är sjukt taggad och nu när jag skriver om det får jag lite pirr i magen! Hihi, hoppas jag inte blir för nervös!
Anmälningarna ser ut att ha ändrats inför helgen och om det stämmer är det bara ca 25 tjejer och 35 killar anmälda till tävlingen! Lågt deltagarantal, men förhoppningsvis minst lika kul ändå! :D
Nu ska jag dubbelkolla packningen så jag inte glömmer nåt och sen är det sovdags.. Okej, lite bär ska jag nog äta innan jag lägger mig också! :P
GAAH, Lets do this!! :D

Juste, för er som vill heja på mig, Robban och Danne under helgen så streamas tävlingen via ifsc.tv
Killarna går ut på förmiddagen (tyvärr vet jag inte tiden i huvet) och tjejerna börjar 15.00. Jag går ut som nr 20! =) WOHO

1 comment: