Saturday, January 5, 2013

Hemmafix!

Under julhelgen passade jag på att fixa lite hemma. Ibland får man små impulser och den här gången gillade jag verkligen impulsen jag fick!
Jag fick ett presentkort på Åhléns av Fredde i julklapp och jag hittade riktigt fina saker där! =)

Fin bänk från Åhléns (kommer mest ligga kläder på den..) =P
Nya kuddar till soffan från Åhléns

Jag passade också på att påbörja mitt efterlängtade fotokollage!! Har velat ha ett jättelänge och nu tog jag tag i saken..

Mitt färdiga fotokollage!! =) Äntligen!
(några bilder till kanske kommer till..) Ramarna var från Clas Ohlson
Bytte ut alla tändsticksaskarna i kristallskålen till ljus, blev riktigt fint
(kristallskål från mormor och morfar)
Hämtade en ny kruka (nej det är inte en kruka från början) =P
("kruka" från pappa)
Plockade upp en snygg ljusstake!
(Ljuststake från pappa)
Fotobutik i Fruängen
Fotobutiken som jag och Emilie jobbade på för några år sen har gjort en helomvändning och det finns numera riktigt sjyssta saker att hitta där!! Allt ifrån foto och indredning till godis :D

Har fått upp mina smycken en gång för alla.
Nu hoppas jag på att börja använda dom lite oftare.  =)


No comments:

Post a Comment