Thursday, January 17, 2013

Känner mig mindre uthållig just nu

Igår var det dags igen: Klättring! =)

Ingen styrka på schemat igår och det var riktigt skönt för senaste två dagarna har vart tuffa, inte minst förrgårs klättring!
Körde på Solna vilket var riktigt trevligt, massa nya problem!
Synd bara att problemen i genomsnitt är 7 moves långa och jag skulle köra 12-15 moves.

aah, 4 minuters vila mellan problemen var klart uppskattat idag! =)
Det blev till att hitta på traverseringar in i halva problem, ur dom, traversering till nytt problem, lägga till 2 moves i slutet och så voila - egenkomponerade 14 moves långa styrkekrävande problem! :)
Efter det hade jag 10 x 20-30 moves med 1.5 sek(max) vila emellan. Jag var otroligt trött och det blev tungt att köra cirklar på boulderväggarna så sprang ner till autobelayen och körde de sista vändorna där.
Vet däremot inte om de gav/tog så mycket då lederna kändes lätta (alla förutom en som jag inte orkade ta mig upp för just då:P ). 
Anders tog nästan en hel bildserie när jag körde en runda =) TACK!

No comments:

Post a Comment