Sunday, January 27, 2013

Helg!


I lördags vaknade jag utvilad och pigg! Under natten hade fingrarna i högerhanden bara domnat bort en gång (till skillnad från tre gånger natten innan) vilket kändes otroligt bra! :D
Jag visste dock att armar, axlar och skuldror behövde vila ut så det blev ingen klättring.
Fick nöja mig med lite styrketräning- ben och bålövningar! =)
Valde ut ett pass med de övningar som innehåller absolut minst överkropp och kändes riktigt bra!
Utfallssteg - äntligen åkte 5:orna på och jag känner mig närmre målet!
Nästa gången ökar jag lite lite till. =)
Skridskoutfallssteg - gjordes med riktigt lätta vikter och mycket mer fokus på djupa snabba böj.
Efter träningen och stretchen var det middag hemma hos Stefan! Han bor riktigt fint och det bjöds på otroligt god mat! :D
Vi fick riktigt lyxiga efterrätter också som Emma hade gjort! *mums mums*
Kladdkaka! :D
Värdparet ;) Så sötaaa!!
Cheesecake!! :D 
Det blev en sen kväll hos Stefan med mycket trevligt sällskap och MASSA godis!

Trots att jag kom i säng vid 2.30 vaknade jag superpigg kl 10.00 imorse!
Upp och hoppa, sätta igång med lite muskelmassage och förbereda sig för träning!

Det blev klättring idag (wohoo), kändes bra men jag är fortfarande riktigt öm i mina armar och skuldror!
Fick ändå mycket gjort idag och nu är fingrarna rejält insmorda med Climb on så jag förhoppningsvis kan klättra även imorgon! :P

No comments:

Post a Comment