Tuesday, January 1, 2013

Nytt år! :)

Nytt år med massa nya löften och...nää... jag har inga nya löften, kör på i samma takt som innan tänkte jag =)

Jag avslutade förra året med två träningspass, ett maxpass och ett mer uthållighetsinriktat pass. Det kändes bra, men jag tror jag hade kunnat pressa mig själv lite mer än vad jag gjorde. Får komma ihåg det till nästa träningspass imorn helt enkelt :P

Idag vaknade och mådde riktigt bra! Vad skönt att vakna efter en nyårskväll och inte vara bakis.
Det blev en lugn frukost, lite häng framför datorn (jag håller på och sätter ihop ett fotokollage för 2011 och 2012) och sen drog jag på mig joggingskorna, tog en halvlång runda och efter det körde jag ett styrkepass. Riktigt skönt! =)

Jättefint väder ute vid joggingturen =)
Redo för lite spring!
Fick vara lite smart innan joggingen.
Smorde in knäna med värmande tigerbalsam och på med knäskydd för att undvika problem.  :)



Fick gymet nästan för mig själv idag. Bålpass stod på schemat tillsammans med lite armmuskler.

Jag har ju såklart också firat nyår! Jag fick 10 väldigt trevliga gäster hem till mig. Vi körde på trerätters - tunnbrödsrullar med olika fyllningar (pepparrot var huvudingrediensen i nästan alla, mums!) och mitt hembakade knäckebröd med olika ostar till. 
Knäckebrödet var jättepopulärt och jag kan verkligen rekommendera er att testa göra det själva! =)
Tjejerna fixar förrätter
Alltid lika glada Millan! =)

Carro körde på en rockig look med hatt och riktigt sexiga klackar! Go Amazon!!

Till huvudrätt hade vi ryggbiffar, hasselbackspotatis, en jättesallad och flera såser till. Det var så otroligt gooott! 
Efterrätten bestod av sorbetglass, varma bär (hallon, blåbär och björnbär) och kladdkaka m vispgrädde.

Vi bjöd på godis hela kvällen och det kändes som att jag åt nonstop i över 7 timmar!! Helt galet =P
Och ändå gick jag alltid runt och var lite hungrig.. Idag har jag däremot inte vart hungrig en enda gång och nu är klockan nästan 20.00... magen försöker väl fortfarande smälta maten från gårdagen. :D




Efter fyrverkerierna avslutade vi kvällen med sällskapsspelande - Party Alias! Det är så himla roligt! :D Grymt att du fick med det Carro!
Hade en riktigt mysig kväll och jag är så glad över att ha haft så bra sällskap som jag hade under kvällen!! 
Nu ska jag vila ögonen lite och ladda för morgondagens träningar. :)

No comments:

Post a Comment