Tuesday, September 3, 2013

Framsteg

Äntligen!
Förra veckan hos sjukgymnasten fick jag en riktig "aha" upplevelse och började verkligen förstå och kunna utföra rörelserna ordentligt med skuldran. 

Tillbaks på plats igår och fick bekräftat att jag gjort riktigt bra framsteg den senaste veckan! 
Jag blir sååååå glad!! :D
Äntligen känns det som att det går framåt på riktigt! 

Eftersom jag har börjat använda skuldran på rätt sätt har jag också fått nya övningar att göra (utöver mina 200bakåtdrag) :P 

Ska bli riktigt kul att börja rehaba imorn/torsdag. :) 

Har två andra helt nya motivatorer hemma också! 

Jakob satte upp en chinstång och greppbräda! :) 
Jag har aldrig vart så mkt för träning hemma, men blir det mer o mer o jag kan knappt låta bli att hoppa upp och börja dra o hänga i dom här leksakerna! Snaaaart snaaaart när skuldran är riktigt bra kan jag börja leka! :D

Jag har nog aldrig hållt tummarna så hårt som jag gör nu i hopp om att skuldran ska bli stark snabbt!

No comments:

Post a Comment